A pénzintézetek CSR kommunikációjának hatása a fogyasztói magatartásra a gazdasági világválság idején

Berta Gabriella (2011) A pénzintézetek CSR kommunikációjának hatása a fogyasztói magatartásra a gazdasági világválság idején. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15230.pdf] PDF
D_15230.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bankmarketing, Fogyasztói magatartás, CSR, Társadalmi felelősségvállalás, Kvalitatív kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 27. 08:46
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 27. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet