A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül

Reichardt Petra (2016) A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ReichardtPetra_Szakdolgozat.pdf] PDF
ReichardtPetra_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat_titkosítás.docx] PDF
Szakdolgozat_titkosítás.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (260kB)
[thumbnail of primerkutatas (3).pdf] PDF
primerkutatas (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (73kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Fabricius-Ferke György
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dolgozói elégedettségmérés, Minőségmenedzsment, Mercedes-Benz
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 29. 10:54
Utolsó módosítás: 2016. Okt. 20. 15:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet