„Neked ugatunk!”:Állateledel gyártók marketingkommunikációjának vizsgálata a Maslow szükségletpiramis figyelembevételével

Jászfai Kitti (2016) „Neked ugatunk!”:Állateledel gyártók marketingkommunikációjának vizsgálata a Maslow szükségletpiramis figyelembevételével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Jászfai_Kitti_Szakdolgozat.pdf] PDF
Jászfai_Kitti_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Állateledelpiac, Marketingkommunikáció , Állateledel
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 29. 11:02
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet