Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében

Thuróczy Viktor Zoltán (2015) Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00006847.docx] Microsoft Word
sec_00006847.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (300kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vállalati Szegmens, Ügyfélkapcsolat, Net Promoter Score, Bankkárképző, Budapest Bank, bank, hatékonyság
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:33
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet