A CSR mérésének módszerei. Milyen hatással van a Vodafone fogyasztóira a vállalat CSR tevékenysége?

Farkas Anita (2015) A CSR mérésének módszerei. Milyen hatással van a Vodafone fogyasztóira a vállalat CSR tevékenysége? Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00006790.pdf] PDF
sec_00006790.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Mesterképzés - Pénzügy [levelező]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: társadalmi felelősség, jövedelmezőségi helyzet, társadalmi részvétel
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:32
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet