Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével

Csordás Roland (2016) Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of CVUNU7_Szakdolgozat.pdf] PDF
CVUNU7_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A hihetetlen sebességgel változó gazdaságban, a kínálati piac folyamatos bővülésével a fogyasztó egyre több választásra, egyre több fogyasztói döntés meghozatalára kényszerül. Jól tudjuk, hogy már egy ideje nem termékek vagy szolgáltatások között döntenek a fogyasztók, hanem márkák között. A márka segíti a fogyasztó tájékozódását, lerövidíti a vásárlási folyamatot és csökkenti a vásárlás során érzékelt kockázatot. Így a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a márkájuk gondozására. Ebben segíthet a kevert Markov-lánc modell, amely alkalmas a piaci részesedés és a márkahűség változásának előrejelzésére. Továbbá a kevert Markov-módszer jó döntés-előkészítő eszköz, mert alkalmazása egyszerű, ám gyorsan elvégezhető és következtetései olyan betekintést engednek a piaci folyamatokba, amelyekkel korábban nem rendelkeztünk.

Magyar cím

Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével

Angol cím

Analysing brand loyalty of students in the mobile phone market by Markoc-chain model

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márkaépítés, Markov-lánc, Mobiltelefon, Egyetemi hallgatók
Felhasználói azonosító szám (ID): Csordás Roland
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 03. 14:21
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet