Csordás Roland (2016) Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével. Külkereskedelmi Kar.
PDF
CVUNU7_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A hihetetlen sebességgel változó gazdaságban, a kínálati piac folyamatos bővülésével a fogyasztó egyre több választásra, egyre több fogyasztói döntés meghozatalára kényszerül. Jól tudjuk, hogy már egy ideje nem termékek vagy szolgáltatások között döntenek a fogyasztók, hanem márkák között. A márka segíti a fogyasztó tájékozódását, lerövidíti a vásárlási folyamatot és csökkenti a vásárlás során érzékelt kockázatot. Így a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a márkájuk gondozására. Ebben segíthet a kevert Markov-lánc modell, amely alkalmas a piaci részesedés és a márkahűség változásának előrejelzésére. Továbbá a kevert Markov-módszer jó döntés-előkészítő eszköz, mert alkalmazása egyszerű, ám gyorsan elvégezhető és következtetései olyan betekintést engednek a piaci folyamatokba, amelyekkel korábban nem rendelkeztünk.
Magyar cím
Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével
Angol cím
Analysing brand loyalty of students in the mobile phone market by Markoc-chain model
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Márkaépítés, Markov-lánc, Mobiltelefon, Egyetemi hallgatók |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Csordás Roland |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 03. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 13:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |