Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására

Csikós Márton (2015) Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00006420.doc] Microsoft Word
00006420.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Y generáció, Keresőoptimalizálás, Facebook, E-mail marketing, átalakulás, hatékonyság
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:25
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet