Marketing szerepe a kis- és középvállalkozások körében Az Art Expo Amatőr Művészeti Kiállítás és Vásár marketingstratégiájának kialakítása

Legendi Adrienn Edina (2015) Marketing szerepe a kis- és középvállalkozások körében Az Art Expo Amatőr Művészeti Kiállítás és Vásár marketingstratégiájának kialakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00006405.pdf] PDF
00006405.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kisvállalt, marketing, kisvállalkozás, KKV, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:25
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet