Vállalati piaci orientációk és e-marketing stratégiák az e-kereskedelemben

Bagyinszki Ágnes (2015) Vállalati piaci orientációk és e-marketing stratégiák az e-kereskedelemben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00006289.docx] Microsoft Word
00006289.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (442kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2C, B2B, Marketing stratégiák, Keresőoptimalizálás, webáruház, hatékonyság, KKV
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:23
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet