AZ EURÓPAI UNIÓ ÉS OROSZORSZÁG ÁTALAKULT KÜLKERESKEDELMI KAPCSOLATÁNAK A VÁLLALATI KULTÚRÁBAN ALKALMAZOTT, MARKETINGESZKÖZÖKRE GYAKOROLT HATÁSA

ILNICZKI GABRIELLA (2015) AZ EURÓPAI UNIÓ ÉS OROSZORSZÁG ÁTALAKULT KÜLKERESKEDELMI KAPCSOLATÁNAK A VÁLLALATI KULTÚRÁBAN ALKALMAZOTT, MARKETINGESZKÖZÖKRE GYAKOROLT HATÁSA. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00006241.pdf] PDF
00006241.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Szakirányú továbbképzés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Európai Unió, Oroszország, Külpiaci kapcsolatok, Marketingeszközök, Magyar helyzetkép, átalakulás, Európai Unió
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:22
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet