Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára

Majnár József (2015) Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00006217.pdf] PDF
00006217.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Szakirányú továbbképzés

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingstratégia, élelmiszeripar, fogyasztói magatartás, piackutatás, marketingkutatás, mezőgazdaság, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:22
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet