Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése

Fodor János Márk (2015) Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00006025.pdf] PDF
sec_00006025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdaságinformatikus [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: informatika, terméktámogatás, szupport, management, szoftverfejlesztés, információs rendszer, SAP
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:19
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet