Környezettudatos marketing kialakulása a T-Systems Magyarország Zrt. keretén belül

Máthé András (2015) Környezettudatos marketing kialakulása a T-Systems Magyarország Zrt. keretén belül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Környezettudatos marketing kialakulása a T-Systems Magyarország Zrt. keretén belül] PDF
Környezettudatos marketing kialakulása a T-Systems Magyarország Zrt. keretén belül
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (0B)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Környezetvédelem, Környezetbarát marketing, "Zöld" vállalatok elemzés, "Zöld" 4P, Bubi projekt elemzése, beruházás, Európai Unió
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:14
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet