Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban

Kövesdán Balázs (2015) Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00005729.pdf] PDF
sec_00005729.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevőorientált, Minőségközpontú, Részletes, Összehasonlító, Aktuális témát feldolgozó, hatékonyság, minőség-ellenőrzés, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:14
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet