A tudatos vásárlói és fogyasztói magatartás megjelenési formái, trendje és hatása a cukrászati termékkínálatra

Koronczy Rita Adrien (2016) A tudatos vásárlói és fogyasztói magatartás megjelenési formái, trendje és hatása a cukrászati termékkínálatra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT Koronczy Rita Adrien Elektronikus feltöltéshez 2016-04-24.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT Koronczy Rita Adrien Elektronikus feltöltéshez 2016-04-24.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Tudatos vásárló, Vállalkozás, Cukrászipar, Vendéglátóipar
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 26. 15:25
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 23. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet