Majoros Eszter (2016) The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation Majoros Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The appearance of Internet have forced all players in the tourism industry to re-consider their traditional marketing processes. The digital platforms have opened new possibilities to engage with potential customers. This revolutionary change inspired the topic of this dissertation.
Magyar cím
Az Internet, közösségi média és az online marketing hatása a magyar hotel iparra
Angol cím
The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, Online marketing in Hungary, Social media, Hospitality industry, E-WOM |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 05. 10:19 |
Utolsó módosítás: | 2016. Okt. 17. 10:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |