Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára

Sziller Kristóf (2015) Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00005590.pdf] PDF
00005590.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingstratégia, marketing terv, szolgáltatásmarketing, versenytárselemzés, kisvállalkozás, szervezeti felépítés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:11
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet