Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon

Mészáros Krisztina Réka (2015) Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00005558.pdf] PDF
sec_00005558.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114. Január 04..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing, kontaktlencse piac, vásárlási szokások, árérték-minőség kapcsolat, marketing stratégia, hatékonyság, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:11
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet