Az emberi erőforrás menedzsment kihívásai az üzleti szolgáltató központokban, az elkötelezettség megteremtése

Szémann László (2015) Az emberi erőforrás menedzsment kihívásai az üzleti szolgáltató központokban, az elkötelezettség megteremtése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00005548.docx] Microsoft Word
sec_00005548.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (240kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SSC, fluktuáció, Respect modell, motiváció, munkaerő megtartás, hatékonyság, humán erőforrás menedzsment
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:11
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet