A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából

Medve Ildikó (2016) A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából.pdf] PDF
A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Vallási ünnepek, Nők, Férfiak, Ajándékozás, Ünnep
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 29. 10:40
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet