Kis- és középvállalkozás marketingtevékenységének jelentősége, avagy egy könyvelő iroda lehetséges marketing eszközei

Orlovits Blanka (2015) Kis- és középvállalkozás marketingtevékenységének jelentősége, avagy egy könyvelő iroda lehetséges marketing eszközei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00005426.docx] Microsoft Word
00005426.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kis-és középvállalkozások, Marketing, Marketingkommunikáció, Online marketing, Szolgáltatásmarketing, KKV, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:09
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet