Hogyan jelentett megoldást az új vállalati marketingkommunikációs stratégia és pr tevékenység a Provident Pénzügyi Zrt 2009-es reputációs problémáinál? Az image fejlődése egészen napjainkig.

Nyeste Sára (2015) Hogyan jelentett megoldást az új vállalati marketingkommunikációs stratégia és pr tevékenység a Provident Pénzügyi Zrt 2009-es reputációs problémáinál? Az image fejlődése egészen napjainkig. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00005378.pdf] PDF
sec_00005378.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2113. December 30..

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyorskölcsön, mikrohitel, marketingkommunikáció, szegmentáció, ATL,BTL,TTL, hitelkártya, részletfizetés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:08
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet