Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán

Horváth Apród (2015) Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00005367.docx] Microsoft Word
sec_00005367.docx
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2113. December 30..

Download (285kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: szolgáltatás menedzsment, customer relationship, emberi erőforrás, fogyasztó központúság, étrendkiegészítők, humán erőforrás menedzsment, információs rendszer, minőség-ellenőrzés, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:08
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet