A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatás minőségére az RSM DTM Hungary Zrt.-nél

Lutche Nikolett (2015) A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatás minőségére az RSM DTM Hungary Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00005258.pdf] PDF
sec_00005258.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (738kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: szolgáltatás, minőség, pénzügyi képviselet, alkalmazott, tanácsadás, hatékonyság, humán erőforrás menedzsment
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:06
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet