A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords

Bognár Dávid (2015) A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00005237.docx] Microsoft Word
00005237.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, online hirdetés, Google AdWords, kisvállalkozások, KKV, kisvállalkozás, KKV, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:06
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet