Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül

Bíró Patrik (2015) Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00005217.pdf] PDF
00005217.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Környezet elemzés, Piacszegmentálás, Kisvállalkozások, Vállalat elemzés, kisvállalkozás, KKV, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:06
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet