Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?

Balás Dorottya (2015) Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia? Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00005161.pdf] PDF
00005161.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculatváltás, közszolgálati média, közösségi média, MTVA, vállalati image, átalakulás, elemzés, reformfolyamat
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 13:05
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 13:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet