A fogyasztóvédelem, mint piacszabályozó eszköz a vállalati-társadalmi marketingorientáció tükrében

Terhes Viktor (2014) A fogyasztóvédelem, mint piacszabályozó eszköz a vállalati-társadalmi marketingorientáció tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004984.docx] Microsoft Word
00004984.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (647kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztóvédelem, marketing, piacszabályozás, átalakulás, szerv
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:03
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet