Hogyan vált egy álom Európa vezető divatcégévé, avagy betekintés a Zara marketingstratégiájának kialakításába

Nagy Gabriella (2014) Hogyan vált egy álom Európa vezető divatcégévé, avagy betekintés a Zara marketingstratégiájának kialakításába. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004908.pdf] PDF
00004908.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Divatipar, Fast Fashion, Fogyasztói magatartás, Kisvállalkozás, KKV, üzleti folyamat, üzleti tervezés, vállalat üzleti folyamatai, vizsgálati eljárások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:01
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet