A Diotex-Bio Kft. tevékenységének marketingstratégiai elemzése, az egészségügy, mint piaci szegmens szempontjából

Csabányi Krisztina Andrea (2014) A Diotex-Bio Kft. tevékenységének marketingstratégiai elemzése, az egészségügy, mint piaci szegmens szempontjából. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004892.pdf] PDF
sec_00004892.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészségügy, marketing, kisvállalati stratégia, mikro- és kisvállalkozások, nonprofit szektor
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:01
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet