A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon.

Horváth Janka (2014) A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Horváth Janka szakdolgozat.A növényi tejek.pdf] PDF
Horváth Janka szakdolgozat.A növényi tejek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy egy átfogó, elfogulatlan képet nyerjek és adjak a növényi tejek magyarországi helyzetéről. Fontosnak tartom az értékesítői és a fogyasztói oldal bemutatását is, hiszen ezek teljes körű ismeretében kaphatunk egész képet a hazai piacról. Elemzésem segítségével arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy hazánkban nem kap megfelelő marketingtámogatást a növény ital termékcsoport, a fogyasztók nem kapnak elegendő tájékoztatást a termékről, sokan pedig magas ára miatt nem vásárolják meg azt.

Magyar cím

A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon.

Angol cím

The characteristics of vegetable milk sales and consumer behavior analysis in the Hungarian market.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Növényi tej, Laktózérzékenység, Tejpiac, Értékesítés
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Szep. 23. 16:05
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 20. 16:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet