Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve

Dudás Dávid (2014) Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004814.doc] Microsoft Word
00004814.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Szakmai kiállítás, Vásár, Marketingterv, Marketingkommunikáció, elemzés, üzleti tervezés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:00
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet