A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában

Karczub Gyula (2014) A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004796.pdf] PDF
00004796.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, web 2.0, marketingeszközök, közösségi média, internet, kisvállalkozás, KKV, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:00
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet