A dolgozói motiváció és a szolgáltatások kapcsolata a Haiberg GmbH példáján keresztül

Gerván Adél (2014) A dolgozói motiváció és a szolgáltatások kapcsolata a Haiberg GmbH példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004792.pdf] PDF
00004792.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (683kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: A szakdolgozat feltárja a dolgozói túlterheltség hatását a motivációra., Vizsgálja a motiváció és a szolgáltatások színvonala közötti hatást., Elemzi az alkalmazásban eltöltött idő és a motiváció fordított arányosságát., Feltárja a dolgozók számára motiváló tényezőket., Javaslatokat fogalmaz meg a motiváció növelésére., hatékonyság, HR, szervezeti felépítés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:00
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet