A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása

Keserű Katalin Ibolya (2014) A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004572.pdf] PDF
00004572.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [távoktatás]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: benchmarking, értékesítési folyamat javítása, szervezetfejlesztés, integráció, elégedettségi vizsgálat, átalakulás folyamata, hatékonyság, szervezeti felépítés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:55
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet