Szervezési és szervezeti folyamatjavítás a Lead Management rendszer segítségével

Oláh Katalin (2014) Szervezési és szervezeti folyamatjavítás a Lead Management rendszer segítségével. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004304.docx] Microsoft Word
sec_00004304.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: szervezet, folyamatjavítás, CRM, BPR, workflow, integrált vállalatirányítási rendszer, szerv, szervezeti felépítés, üzleti folyamat
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:50
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet