Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül

Némethné Kolozs Viktória (2016) Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Némethné Kolozs Viktória dolg..pdf] PDF
Némethné Kolozs Viktória dolg..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: IKEA, KIKA, Vevőkiszolgálás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 25. 15:52
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 25. 13:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet