Némethné Kolozs Viktória (2016) Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Némethné Kolozs Viktória dolg..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | IKEA, KIKA, Vevőkiszolgálás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Már. 25. 15:52 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 25. 13:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |