Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja

Török Ádám Ambrus (2014) Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004268.pdf] PDF
sec_00004268.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, kapacitáskihasználás, termékpozícionálás, marketing mix, fogyasztói igények, kisvállalkozás, KKV
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:49
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet