A marketingtevékenységek vizsgálata a Videoton FC példáján keresztül

Vörös Virág Tímea (2014) A marketingtevékenységek vizsgálata a Videoton FC példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004266.pdf] PDF
sec_00004266.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sportmarketing, Marketing, Videoton FC, Stratégia, Szurkolói élmény, elemzés, üzleti tervezés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:49
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet