Mérhetőség az online marketingben - A Google Analytics és az AdWords együttes használatában rejlő lehetőségek kisvállalkozói szemmel

Mészáros Beáta Orsolya (2014) Mérhetőség az online marketingben - A Google Analytics és az AdWords együttes használatában rejlő lehetőségek kisvállalkozói szemmel. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004253.docx] Microsoft Word
sec_00004253.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing, webanalitika, mérhetőség, weboldal elemzés, elemzés, kisvállalkozás
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:49
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet