Dévai Dóra (2016) A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása az Utazom com ui fejlődésén keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | utazási iroda, Utazom.com Utazási iroda&Magazin, online vásárlási szokás, vásárlási szokások átalakulása, marketing eszközök használata |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Már. 25. 16:02 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 27. 11:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |