Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban

Sipőcz Mónika (2016) Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Sipőcz_Mónika.pdf] PDF
Szakdolgozat_Sipőcz_Mónika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Környezettudatosság, Környezetbarát termék, Fenntartható fejlődés, Védjegy, környezetszennyezés - környezetterhelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 25. 16:09
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 24. 17:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet