Ducza Sándor: Direkt marketing módszerek:Elszalasztott lehetőségek a termékbemutatók piacán

Ducza Sándor (2014) Ducza Sándor: Direkt marketing módszerek:Elszalasztott lehetőségek a termékbemutatók piacán. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004173.docx] Microsoft Word
sec_00004173.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (192kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, direktmarketing, termékbemutató, telemarketing, átalakulás folyamata, fióktelep, szervezeti felépítés, törvény, üzleti tervezés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:47
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet