Új üzletág bevezetésének hatása tradicionális cégek termékpolitikájára

Sereg Réka Klára (2014) Új üzletág bevezetésének hatása tradicionális cégek termékpolitikájára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004156.pdf] PDF
00004156.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingmix, termékpolitika, termékfejlesztés, üzletág, hatékonyság, üzleti tervezés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:47
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet