Online marketing eszközök helye és szerepe a magyar mikro- és kisvállalkozások életében

Laczkó Eszter Anett (2014) Online marketing eszközök helye és szerepe a magyar mikro- és kisvállalkozások életében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004133.pdf] PDF
sec_00004133.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (787kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing, online marketing eszközök, kisvállalkozások online marketingje, mikro- és kisvállalkozások, online marketing kampány, kisvállalkozás, mikro- és kisvállalkozások
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:47
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet