A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái

Nagy-Győr Péter (2014) A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004126.pdf] PDF
00004126.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing, digitális forradalom, mobilmarketing, facebook marketing, átalakulás, átalakulás, reformfolyamat
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:47
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet