Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról

Hermann Dávid (2014) Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004075.pdf] PDF
00004075.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, közösségi média, interaktív marketing, nonprofit szervezet, üzleti folyamat
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:46
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet