A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései

Hajnal Gábor (2016) A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hajnal_Gabor_Szakdolgozat_vegleges.pdf] PDF
Hajnal_Gabor_Szakdolgozat_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Big Five, Diszpozicionális, Pszichológia, Személyiségprofil, Vásárlói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 19. 13:20
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 24. 16:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet