Hajnal Gábor (2016) A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hajnal_Gabor_Szakdolgozat_vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Big Five, Diszpozicionális, Pszichológia, Személyiségprofil, Vásárlói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Már. 19. 13:20 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 24. 16:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |