Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül

Füri Orsolya (2014) Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00003951.docx] Microsoft Word
sec_00003951.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (800kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, stratégia, tervezés, márka, kutatás, üzleti folyamat, üzleti tervezés, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:43
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet