Szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlati megvalósulása az MKB Bank Zrt. CRM rendszerén keresztül

Arató Zsófia (2014) Szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlati megvalósulása az MKB Bank Zrt. CRM rendszerén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00003927.docx] Microsoft Word
sec_00003927.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (817kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kereskedelmi bank, ügyfélkapcsolat, CRM rendszer, szolgáltatás, elégedettség, akvizíció, bank
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:43
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet